Update
Hej! Som ni sett så har jag inte varit aktiv alls på ett tag, ber om ursäkt för det men jag har haft väldigt mycket både i skolan och i huvudet. Men nu tänkte jag slänga in en update! 

Skolan går bra och just nu är jag inne på Konditori 2. Nästa vecka har vi prov och det är något som jag måste förbereda mig på både idag och hela veckan ut. Provet kommer att innehålla både praktiskt (baka från tradition till trend med eget recept, samt en maräng eller marsipantårta). Och teoretiskt där vi måste beskriva alla förberedelser väl från start till slut, skriva ekonomiska kalkyler, beskriva våra tankegångar kring utseende och smak samt reflektion över hur slutreslutatet blev. 
Än har jag inte bestämt mig helt vad jag vill göra på den praktiska delen, det är det jag måste försöka klura ut idag. 
 
Hoppas allt är bra med er så hör jag av mig till veckan när allt detta är över ;) Och efter det så kommer det mer regelbundna uppdateringar, jag lovar! 
 
Ha det gött så länge!
 

Slänger in en bild på en beställningstårta vi gjorde förra veckan. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress