Quick update
Hej. 
 
Jag jobbar väldigt mycket nu. Under praktiken så har jag även fått jobba där vid sidan av och jag har tagit på mig så mycket pass jag kan. Idag är jag dock ledig, första lediga dagen på 11 dagar! Det var behövligt 😄 
Jag kommer att jobba där under sommaren också, samt även efter det. Det känns bra!  
Idag gör jag ingenting speciellt, så skönt att vara hemma själv dock! Ska iväg och handla lite, sedan ska jag försöka dona lite här hemma. Vill så gärna få klart allting i lägenheten, inredning, dekorationer mm. Blir så mycket mysigare och hemtrevligare då.

Sist jag skrev så nämnde jag att jag startat en surdeg, och vet ni vad? Den fick jag kasta 😅 Var svårare än jag trodde.. Jag ska göra en ny någon dag framöver. Kommer då att tillsätta lite yoghurt för att se om det går bättre. 

Ha det fint så länge!

 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress